Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo

Pokémon Pinball Ruby&Sapphire to symulacja popularnego pinballa, w której za pomocą ruchomych łapek odbijamy Poké Balla tak, by nie wpadł w otwór na dole planszy. W grze do dyspozycji mamy dwa stoły, na których możemy złapać różne Pokémony. Naszym celem jest osiągnięcie jak największej ilości punktów oraz złapanie wszystkich dostępnych w grze stworków.

Pokémon Pinball Ruby&Sapphire - Opis stołów

W grze mamy do wyboru dwa stoły - Ruby i Sapphire. Różnią się one lokacją Pokemonów, a także wyglądem i mechaniką pola gry.

Stół Ruby

  1. Spoink wystrzeliwuje bilę
  2. Pikachu broni przed wyleceniem bili ze stołu jeśli mamy włączony Pika-miernik (12)
  3. Hole - jeśli zapalimy cztery lampki, uaktywnimy portal, dzięki któremu możemy dostać się m.in. na planszę bonusową.
  4. Lewy Linoone - uderzając w niego trzy razy możemy uaktywnić tryb podróżowania
  5. Prawy Linoone - zmienia kierunek ciosów Makuhity
  6. Makuhita - kiedy jego plecy są naprzeciwko Ciebie, użyj przycisku B by uderzył bilę
  7. Chikorita - po uderzeniu w nią używa ostrego liścia i zadaje cios Linoonom.
  8. Korytarz trybu EVO uderzona bila wokół stołu trzy razy uruchomi tryb ewolucji w PokeMarcie
  9. Pętla ulepszenia - jeśli Makuhita uderzy bilę, a ona Nuzleafa, nasza bilą zostanie ulepszona
  10. Pętla monet - ilość zdobywanych monet zwiększa się
  11. Pętla łapania - jeśli bila otoczy się wokół pętli 3 razy, uruchamia się tryb łapania
  12. Pika-mernik - uderzając w ściankę ładuje się siła piorunu Pikachu - ratuje on nas przed utratą bili
  13. Sharpedo - celując w niego po trzech pętlach łapania losuje Pokemona do złapania
  14. PokeMart - uderzając raz w drzwi PokeMartu, otwiera się on. Za drugim razem możemy kupować w nim wszelakie ulepszenia
  15. Gniazdo - uruchamia tryb wykluwania
  16. Zderzaki - uderzenie w conajmniej trzy pozwala nam na złapanie Pokemona
  17. Ulepszenie piłki - za zapalenie trzech lampek nasza bila zostanie ulepszona do następnego stadium

Stół Sapphire

  1. Spoink wystrzeliwuje bilę
  2. Pikachu broni przed wyleceniem bili ze stołu jeśli mamy włączony Pika-miernik (14)
  3. Hole - jeśli zapalimy cztery lampki, uaktywnimy portal, dzięki któremy możemy dostać się m.in. na planszę bonusową.
  4. Koszyk Seedotów - zapełniając koszyk trzema Seedtoami uruchamia się tryb podróżowania
  5. Zigzagoon - skacze na stół w celu ratowania bili
  6. Korytarz trybu EVO uderzona bilą wokół stołu trzy razy uruchomi tryb ewolucji w PokeMarcie
  7. Pętla łapania - jeśli bila otoczy się wokół pętli 2 razy, uruchamia się tryb łapania
  8. Wailmer - celując w niego po dwóch pętlach łapania losuje Pokemona do Catch'em Mode
  9. Gniazdo - uruchamia tryb wykluwania
  10. PokeMart - uderzając raz w drzwi PokeMartu, otwiera się on. Za drugim razem możemy kupować w nim wszelakie ulepszenia
  11. Plusle - uderz w + by uaktywnić barierę
  12. Minun - uderz w - by dezaktywować barierę
  13. Pelipper - istnieje szansa, ze dzięki niemu dostaniemy się do bonusowej planszy
  14. Pika-mernik - uderzając w ściankę ładuję się siła piorunu Pikachu - ratuje on nas przed utratą bili
  15. Zderzaki - uderzenie w conajmniej trzy pozwala nam na złapanie Pokemona
  16. Ulepszenie piłki - za zapalenie trzech lampek nasza bila zostanie ulepszona do następnego stadium
  17. Pętla monet - ilość zdobywanych monet zwiększa się

~Raik