Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo

pokemon
Pokémon Yellow to reedycja pierwszych gier z tej serii, które pojawiły się poza Japonią. Z racji konsoli na którą została wydana, nie była szczytem techniki, lecz nadrabiała to genialną grywalnością. Od pierwowzorów odróżnia ją tylko kilka szczególów, takich jak np. brak trzech pokemonów do wyboru na starcie - domyślnie dostajemy Pikachu, który porusza się za nami przez całą grę (poza PokeBallem).

Pokémon Yellow - Route 9

Route 9
W drodze do Rock Tunnel

W Cerulean nie zapomnijmy odebrać swojego roweru!!! Teraz ponownie przechodzimy przez okradziony domek, a następnie skręcamy w prawo, na drogę równoległą do Gym'u. Tutaj używamy Cut'a i rozpoczynamy wędrówkę przez niezbadane dotychczas tereny. Droga nie jest skomplikowana, więc raczej nie muszę się tu rozpisywać, w jaki sposób przemieszczać się naprzód. Po pokonaniu pierwszej trenerki, przeskakujemy przez dwa murki i podnosimy TM30. Następnie stajemy do walki z Hiker'em. Teraz idziemy na wschód, skręcamy na chwilę do góry i w lewo, gdzie walczymy z trenerem Ognistych Poków. Następnie pokonujemy właściciela Beedrill'ów, by na koniec, po przejściu przez zarośla i podnieść ukryty pod kamieniem Ether. Wracamy z powrotem, idąc cały czas najniższą ścieżką. W końcu natykamy się na kolejnego Hiker'a i na następny przedmiot - Burn Heal. Ponownie przenosimy się do rozwidlenia, bierzemy środkową trasę i kierujemy się dalej. W końcu skręcamy w górę.
Tutaj czeka nas kolejna seria pojednyków. Zakręt w lewo nie da nam niczego prócz jeszcze jednego starcia, udajemy się więc na północ, gdzie czeka kolejny Hiker. Wygrywamy kolejną potyczkę, omijamy przegrańca i zeskakujemy w dół, gdzie wyzwanie rzuca nam dziewczyna. Z tąd jest już naprawdę niedaleko. Pamiętajmy, żeby z rozpędu nie udać się prosto, powinniśmy skręcić w prawo!