Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo

pokemon
Pokémon Yellow to reedycja pierwszych gier z tej serii, które pojawiły się poza Japonią. Z racji konsoli na którą została wydana, nie była szczytem techniki, lecz nadrabiała to genialną grywalnością. Od pierwowzorów odróżnia ją tylko kilka szczególów, takich jak np. brak trzech pokemonów do wyboru na starcie - domyślnie dostajemy Pikachu, który porusza się za nami przez całą grę (poza PokeBallem).

Pokémon Yellow - S.S. Anne

S.S. Anne

Wycieczka po Wycieczkowcu

    Narazie zignorujmy Vermilion i udajmy się na molo, położone w południowej części miasta. Na statku bowiem możemy dostać od kapitana HM01 - Cut. Aby tego jednak dokonać, musimy przebyć parę korytarzy i zmierzyć się z kilkoma trenerami. Najlepiej, jeżeli będziemy wchodzić do każdego pokoju po kolei, dzięki czemu nie umknie nam żaden przeciwnik lub przedmiot. W drugiej kajucie od prawej możemy wziąść odpoczynek i odzyskać stracone siły. W pierwszym i trzecim pomieszczeniu od prawej czeka na nas Gentelman i jego Poki. W drugiej kajucie od lewej czeka na nas dwójka trenerów i TM08. W pozostałych pomieszczeniach nie ma raczej nic ciekawego. Idąc na północ od strony zachodniej dotrzemy do kuchni, gdzie w środkowym koszu znajdziemy Great Ball'a.
    Wychodząc schodami po lewej, znajdziemy kolejne piętro. W drugim pokoju stoczymy pojedynki z dwoma trenerami. Podobnie rzecz ma się za czwartymi drzwiami, z takim tylko wyjątkiem, że na ziemi leży X Attack. Teraz nie zostało nam już wiele do roboty. Udajmy się całą drogę z powrotem, aż dojdziemy do schodów, prowadzących na górę. Jeżeli nimi wejdziemy, dotrzemy do korytarza, a ten z kolei wyprowadzi nas na pokład. Tutaj możemy się zmierzyć z dwoma marynarzami, którzy także podniosą nieco nasz poziom doświadczenia. Znowu wracamy, tym razem na niższy pokład, gdzie idziemy korytarzem w prawo, na końcu odbijając do góry. Tutaj czeka nas potyczka z Gary'm. Nie powinniśmy mieć z nim większych problemów, nie licząc tego, że jego starter zdążył już ewoluować. Po pokonaniu go, wychodzimy schodami na górę i pomagamy choremu kapitanowi. Ten w zamian wręcza nam HM01, a my nie mamy tu już nic więcej do zrobienia.
    Opuszczając łódź, sprawdźmy jeszcze najniższy pokład, gdzie pozostały już niedobitki z naszej sprawnej akcji. Po pokonaniu wszystkich tam obecnych, udajemy się do wyjścia i machamy na pożegnanie. Teraz czeka nas pojedynek z Lt.Surge'm.

Jeśli pomożemy kapitanowi...  On pomoże nam...  I w krótkim czasie będziemy mogli walczyć o trzecią Odznakę



<< Wstecz -