Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo

pokemon
Od tego wszystko się zaczęło. Pomysł zrodzony w głowie kolekcjonera owadów ewoluował do rozmiarów jednej z najlepiej sprzedających się serii gier. Pokémon Red i Blue to pierwsze gry z tej serii, które pojawiły się poza Japonią. Z racji konsoli na którą zostały wydane, nie były szczytem techniki, lecz nadrabiały to genialną grywalnością i oryginalnym pomysłem.

Pokémon Red/Blue - Victory Road

4 TM05  8 Max Review

Zobacz plan - Victory Road

Ostatni test!

Ku ironii, mamy przed sobš kolejnš jaskinię, pełnš uporczywych trenerów i natrętnych Pokemon'ów. Aby przejść przez niš jak najprędzej, przesuwamy głaz, leżšcy po lewej stronie wejścia na przycisk, ulokowany po prawej stronie. Wychodzimy schodami na wzniesienie i pokonujemy trenerkę, następnie skręcajšc w prawo. Przepychamy jeden z głazów, podnoszšc przedmiot, wracamy na wzniesienie i schodzimy tym razem po lewej stronie Cooltrainer'ki. Tutaj czeka nas kolejne starcie, po którym możemy wyjść drabinkš na górę.
    Na drugim piętrze powinniśmy odszukać na dole kolejny głaz, który przepychamy na następny przycisk. Udajemy się na wzniesienie, zjeżdżamy na dół i podnosimy TM. Następnie objeżdżamy wał, docierajšc do drabinki, na którš się wspinamy. Po prawej stronie mamy trenera, strzegšcego dostępu do Max Reviev'a, nad sobš głaz, który musimy przepchać na wschód, aż nie znajdziemy kolejnego przełšcznika. Po drodze możemy podnieść kolejnš Technicznš Maszynkę. Teraz zejdźmy na moment w dół, aby złapać ostatniego z Trzech Legendarnych Ptaków - Moltres'a. Ognisty Stwór jest naprawdę przydatny, a jak nie trudno się domyślić, spotkamy go tylko jeden raz. Dlatego, jeżeli mamy na tyle kul w zanadrzu i sporo cierpliwości, nie czekajmy na okazję i od razu bierzmy się za chwytanie Stworka. Później wracamy na górę, powtórzmy przepychanie kamienia, a następnie przejeżdźmy przez wzniesienie, omjajšc trenerkę (lub walczšc z niš). W końcu zjeżdżamy w dół i skręcamy w prawo, jadšc cały czas przy krawędzi ściany. W rezultacie docieramy w końcu do ostatniego głazu, który musimy zepchnšć w szczelinę. Jeśli chcemy, zeskoczmy tuż za nim. Przepychamy głaz na lewo, prosto na przełšcznik. Dzięki temu mamy teraz otwartš drogę do ostatniej drabinki.
    Na kolejnym poziomie znajdziemy wyjście, prowadzšce na powierzchnię. Wolni i pełni nadzieii, ruszamy stawić czoła Elitarnej Czwórce...