Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo

pokemon
Od tego wszystko się zaczęło. Pomysł zrodzony w głowie kolekcjonera owadów ewoluował do rozmiarów jednej z najlepiej sprzedających się serii gier. Pokémon Red i Blue to pierwsze gry z tej serii, które pojawiły się poza Japonią. Z racji konsoli na którą zostały wydane, nie były szczytem techniki, lecz nadrabiały to genialną grywalnością i oryginalnym pomysłem.

Pokémon Red/Blue - Laventer Town

Lavender Town

Lokacje:
A Pokémon Center
B Cerulean City Gym
C Mr.Fuji House
D Name Rater House
F Pokémon Tower
Poké-Mart:
Greatball200
Super Potion700
Review1500
Escape Rope550
Antidote100
Super Repel500
Paralyz Heal200
Awaking200
Ice Heal250
Niewidzialny przeciwnik?!

Mając Silph Scope, możemy bez większych obaw wrócić w końcu do Lavender. Najszybsza droga wiedzie oczywiście przez Saffron, do którego zyskamy wstęp, dzięki napojom, zakuionym na szczycie Centrum Handlowego. Możemy również przejść się Podziemnym Przejściem.
Lavender jest znane jako miasto-cmentarz. Są tu składane prochy zmarłych Pokemon'ów, dlatego wiele osób obdarza to miejsce szczególnym szacunkiem. Znajduje się tu słynny na całe Kanto, dom Pana Fuji. Niestety, nie ma go narazie w domu i wg. źródeł udał się do wieży, więc tam go będziemy szukać. Zabezpieczmy się jednak trochę, kupując kilka Repel'ów (na wszelki wypadek :P). Warto jeszcze wspomnieć, że rezyduje tu człowiek, który pozwoli zmienić naszym podopiecznym imiona, a także oceni nasze konwencje. Wizyta u niego nic nie kosztuje, za to gracz może naprawić błąd z początku zabawy i zmienić nick swego pupila. Wróćmy jednak do głównego zadania - wchodzimy do wnętrza wieży. Gdy tylko wejdziemy na pierwsze piętro, spotkamy naszego starego znajomego - Gary'ego. Nasz rywal też przybył do Lavender, tyle, że w poszukiwaniu nowych gatunków do Dexter'a. Mimo, że praca goni, proponuje nam on pojedynek. Jego Stworki nie przekraczają 25 poziomu, jednak jego Starter zdążył już (albo dopiero) ewoluować.
Teraz pozostaje nam już dotrzeć do najwyższego piętra. Możemy przemieszczać się po kolei, pokonując wszystkich trenerów, a co za tym idzie, zdobywając EXP. Warto zaznaczyć, że Poke-Duchy są odporne na normalne ataki, nie śpieszmy się więc z zadawaniem obrażeń, uprzednio nie sprawdziwszy, czy atak jest właściwy. Na czwartym piętrze znajduje się specjalne pole siłowe, w którym będziemy mogli wyleczyć swoich podopiecznych. Wystarczy tylko stanąc w jego kręgu, by słabe Poki odzyskały energię życiową. Teraz nic nie powinno nam już stanąć na przeszkodzie! W końcu, na piątym piętrze, czeka nas malutka odmiana - przy schodach czeka na nas oponent na 30 poziomie - Marowak. Nie można jej złapać, gdyż w rzeczywistości jest to duch, jednak dzięki Silph Scope, możemy przynajmniej go zaatakować. Po wygranej wychodzimy na górę i zabieramy się za natrętnych Rocket'owców. W ramach podzięki, za pomoc, dostaniemy od wyswobodzonego Mr.Fuji Pokemon Flute. Dzięki temu przedmiotowi będziemy mogli obudzić Snorlax'a. Teraz jednak czeka nas nieco inne zadanie...

Jessie i James


I znowu mamy wątpliwy zaszczyt spotkania dwójki uporczywych natrętów. Tym razem ich działka, to pilnowanie Mr.Fuji'ego. Aby uwolnić starszego pana od ich niechcianego towarzystwa, wystarczy tylko ich pokonać. I tutaj czeka nas mała niespodzianka - Ekans i Koffing ewoluowały. Pomimo 27 poziomu, mogą być z nimi kłopoty, szczególnie z Weezing'iem, dlatego warto użyć Ziemnych lub Psychicznych Ataków.





<< Wstecz -