Facebook Twitter
Kalendarium

Gry Sword i Shield
Polska premiera: 15.11.2019 (za WYDANO! dni)

Sword i Shield promo

pokemon
Od tego wszystko się zaczęło. Pomysł zrodzony w głowie kolekcjonera owadów ewoluował do rozmiarów jednej z najlepiej sprzedających się serii gier. Pokémon Red i Blue to pierwsze gry z tej serii, które pojawiły się poza Japonią. Z racji konsoli na którą zostały wydane, nie były szczytem techniki, lecz nadrabiały to genialną grywalnością i oryginalnym pomysłem.

Pokémon Red/Blue - Route 9

Route 9
W drodze do Rock Tunnel

W Cerulean nie zapomnijmy odebrać swojego roweru!!! Teraz ponownie przechodzimy przez okradziony domek, a następnie skręcamy w prawo, na drogę równoległą do Gym'u. Tutaj używamy Cut'a i rozpoczynamy wędrówkę przez niezbadane dotychczas tereny. Droga nie jest skomplikowana, więc raczej nie muszę się tu rozpisywać, w jaki sposób przemieszczać się naprzód. Po pokonaniu pierwszej trenerki, przeskakujemy przez dwa murki i podnosimy TM30. Następnie stajemy do walki z Hiker'em. Teraz idziemy na wschód, skręcamy na chwilę do góry i w lewo, gdzie walczymy z trenerem Ognistych Poków. Następnie pokonujemy właściciela Beedrill'ów, by na koniec, po przejściu przez zarośla i podnieść ukryty pod kamieniem Ether. Wracamy z powrotem, idąc cały czas najniższą ścieżką. W końcu natykamy się na kolejnego Hiker'a i na następny przedmiot - Burn Heal. Ponownie przenosimy się do rozwidlenia, bierzemy środkową trasę i kierujemy się dalej. W końcu skręcamy w górę.
Tutaj czeka nas kolejna seria pojednyków. Zakręt w lewo nie da nam niczego prócz jeszcze jednego starcia, udajemy się więc na północ, gdzie czeka kolejny Hiker. Wygrywamy kolejną potyczkę, omijamy przegrańca i zeskakujemy w dół, gdzie wyzwanie rzuca nam dziewczyna. Z tąd jest już naprawdę niedaleko. Pamiętajmy, żeby z rozpędu nie udać się prosto, powinniśmy skręcić w prawo!